Contact & Info
Neem gerust op één van onderstaande manieren contact met ons op!
Veelgestelde vragen en algemene info vind je onderaan.
Voor ieder wat wils:
Verstuur een contactformulier
Zodat we je zo snel en volledig mogelijk kunnen helpen:
Verstuur formulierNeem contact op via e-mail
Stuur ons snel een mailtje via deze knop:
Naar mailaccountChat met ons op WhatsApp
Chat met ons op WhatsApp:
Naar WhatsAppContactformulier:
Veelgestelde vragen
Wij verzorgen onze uitjes vanuit Du Commerce, De Fantast, Willem II (allen De Statie) of Guinnizz (Markt)
Parkeren kan overal, zelfs voor de deur! Wil je specifieke informatie, zoals voor een touringbus of voor grote parkeerplaatsen waar iedereen terecht kan? Stuur ons even een mailtje!
De regel is dat de factuur binnen veertien dagen na factuurdatum dient te zijn voldaan voor particulieren, en 30 dagen voor bedrijven. De factuur wordt altijd vijftien dagen van tevoren verstuurd. Wanneer je specifieke afspraken wilt maken die hiervan afwijken, dan kan je altijd even contact met ons opnemen.
Volgens onze Algemene Voorwaarden moet de factuur voor particulieren altijd vooraf, uiterlijk op de dag voorafgaand aan het uitje, voldaan worden. De reden hiervoor is simpel: Wij willen discussie over het te factureren aantal deelnemers voorkomen. De factuur wordt opgemaakt op basis van het aantal afgesproken deelnemers welke je tot 15 dagen van tevoren mag doorgeven. Neemt dit aantal daarna nog af, dan willen wij zelf kunnen bepalen in hoeverre wij de Algemene Voorwaarden toepassen, of dat wij in bepaalde vorm coulance toepassen. Mochten wij coulance willen toepassen omdat de situatie daarom vraagt, dan is onze voorwaarde echter wel dat de factuur eerst voldaan wordt voordat wij daartoe overgaan. Op die manier kunnen we in goed overleg bekijken wat realistisch is, want dit verschilt natuurlijk per uitje. Let wel, de Algemene Voorwaarden blijven altijd leidend. Coulance is helaas geen recht.
Ook dit is geregeld via onze Algemene Voorwaarden en die zijn altijd leidend. We proberen waar mogelijk echter altijd met je mee te denken. Je kunt daarom tot slechts 15 dagen van tevoren het deelnemersaantal doorgeven. Op dat moment versturen wij de factuur. Afmeldingen die daarna nog binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer crediteren. Dit is voor ons administratief erg veel werk, en wij moeten natuurlijk ergens een grens trekken. Daarnaast zijn de kosten die wij maken, variërend van maatwerk of personeelsbezetting tot de bestellingen van drank, hapjes en buffetten, gebaseerd op het aantal dat je vijftien dagen van tevoren doorgeeft. Aanmeldingen na deze termijn zijn in overleg altijd mogelijk. Dit kan echter per activiteit verschillen.
Jazeker. Wij hebben een mobiel pinapparaat dat (contactloze) betalingen van pinpassen en ook creditcards accepteert. Let op: wil je de factuur voor het uitje zelf per pin of creditcard betalen? Dan komt er een toeslag bij van 2,75%. Laat ons van tevoren weten dat je hiervan gebruikt wilt maken, zodat we ons pinapparaat ook paraat hebben.
Wij hanteren twee soorten korting: de arrangementskortingen en staffelprijzen.
Staffelprijzen die wij hanteren zijn opgedeeld op basis van groepsgrootte. Simpel gezegd: hoe groter de groep, hoe meer korting. Je kunt de verschillende prijzen per activiteit zien op de betreffende activiteitenpagina’s.
De arrangementskortingen zijn ideaal als jullie de hele dag volledig door ons willen laten verzorgen, en gelden voor een arrangement bestaande uit twee activiteiten en een buffet. Wanneer je twee activiteiten en een buffet kiest op de ‘Bereken online je prijs’ pagina, dan zie je automatisch op de online offerte een extra korting van € 5 per persoon worden toegepast.
Heb je een buitenactiviteit geboekt, maar wordt het slecht weer? Je kunt ons tot 48 uur van tevoren bellen om hierover afspraken te maken. Onder slecht weer verstaan wij dat de activiteit te lijden heeft onder het weer. Een paar druppels regen valt daar dus niet onder. Wanneer er erg slecht weer is voorspeld, dan overleggen we over de mogelijkheden. De buitenactiviteit in aangepaste vorm doen is een reële optie. Een binnenactiviteit is altijd een optie, wanneer er een ruimte beschikbaar is. Annuleren is slechts onder uitzonderlijke omstandigheden toepasbaar.
Ja. Je bepaalt zelf hoe laat je met de activiteiten begint, of bijvoorbeeld op welk moment het buffet geopend wordt. Laat ons weten hoe je jullie planning voor ogen hebt, en wij zullen je adviseren waarvoor je het best kunt kiezen. Houd wel altijd rekening met de tijdsduur van een activiteit. Deze kunnen we vrijwel altijd voor je aanpassen, maar laat het ons dan wel even van tevoren weten.
Ja, wij kunnen aan (theoretisch) alle wensen voldoen. Onze diners worden namelijk verzorgd door Puur Brabant. Alles wordt vers bereid en dus kunnen we ook last-minute wensen vaak nog doorgeven. Voor halal vlees moet je wel op tijd zijn, omdat dit speciaal wordt ingekocht.
Alle cafés waar wij onze uitjes verzorgen zijn gelijkvloers, maar in sommige gevallen (afhankelijk van de ruimte die we gebruiken) kunnen drempels in de weg zitten. Vraag er specifiek naar voor jouw uitje via een mailtje of telefoontje, en dan weten we je dit exact te vertellen!
Sterker nog, voor onze (bedrijfs)uitjes zit dit standaard in de prijs begrepen. Wij vragen je bij quizzen, maar eventueel ook bij GPS Games, altijd om eigen vragen aan te leveren. Deze verwerken wij dan in de activiteit. Bedrijfslogo’s verwerken wij waar mogelijk tevens in onze activiteiten. Gepersonaliseerde prijzen zijn ook altijd mogelijk. Bij bepaalde groepen (die vaak terugkeren of bij een bepaalde omvang) hanteren wij ook altijd prijsjes die voorzien zijn van een bedrijfslogo. Wanneer je hier specifiek om vraagt, kunnen wij hier tevens voor zorgen. Ook wanneer je zelf nog andere ideeën hebt om jullie uitje persoonlijker te maken, dan staan wij daar altijd voor open.
Absoluut. Wij zijn met de meeste activiteiten zeer mobiel, dus kunnen we vrijwel altijd een uitje op locatie doen. Dat is wel zo handig, als je rekening dient te houden met de WKR. Bedenk je dan wel dat er soms extra kosten bij kunnen komen, wanneer we bijvoorbeeld buitenactiviteiten volledig op maat moeten maken. Voor de binnenactiviteiten geldt sowieso geen meerprijs, eventuele reiskosten uitgezonderd.
Yes. Our staff speaks English, and all of the games/quizzes or workshops are available in English as well. Please let us know upfront when you want an activity to be presented in English, so we can do our preperations correctly. If you want to switch from Dutch to English in the last minute, it might be a problem with some of our activities. Of course, we’ll always try our best to make it happen.
Informatie:
Beleef Valkenswaard zit ook in Eindhoven!
Beleef Eindhoven verzorgt uitjes vanuit een eigen café in hartje Eindhoven. Bekijk www.beleef-eindhoven.nl voor meer info!
Algemene info:
Mail: valkenswaard@beleef-eindhoven.nl
Telefoon: 040 240 5007
KvK nummer: 53754859
Algemene Voorwaarden vind je hier